Bilik Mesyuarat dan Dewan
Berikut merupakan prosedur tempahan penggunaan Bilik Mesyuarat/Ruang Legar Pejabat Residen Bahagian Betong:
- Sila hantar surat rasmi untuk maklumkan tentang tempahan penggunaan Bilik Mesyuarat/Ruang Legar tersebut [Butiran yang harus ada dalam surat tersebut ialah tarikh penggunaan, masa dan tujuan menggunakan Bilik Mesyuarat/Ruang Legar tersebut].
- Sila berhubung dengan pegawai berkenaan tentang penggunaan Bilik Mesyuarat/Ruang Legar tersebut bagi mengesahkan sama ada Bilik Mesyuarat/Ruang Legar tersebut dapat digunakan atau tidak pada tarikh atau masa yang dimohon.
Sila Ambil Perhatian!
Pejabat kami hanya menyediakan ruang untuk bermesyuarat/mengadakan aktiviti sahaja.
Kelulusan untuk penggunaan Bilik Mesyuarat/Dewan tersebut akan mengambil masa kurang daripada lima [3] hari waktu bekerja.
Nota: Sila hubungi Puan Sabarinah binti Hj. Debot di talian 083-472719 atau e-mail kepada sabarind@sarawak.gov.my bagi urusan peminjaman Bilik Mesyuarat/Ruang Legar Pejabat Residen Bahagian Betong.